اخبار شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صادقون، قناعنی، مدیرکل سیاسی و اجتماعی استان فارس که به منظور حضور در مراسم تکریم و معارفه فرماندار ان قدیم و جدید آباده وارد این شهرستان شده بود، با حضور در دفتر امام جمعه آباده، با حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی دیدار و گفتگو کرد.

سید حسن موسوی خراسانی ضمن تقدیر از زحمات زین العابدین نیک مرام ، فرماندار سابق آباده اظهار داشت: ایشان انسانی متین، وزین و هماهنگ بود که از هیچ کوششی برای پیشرفت شهرستان دریغ نداشت.

وی با ابراز خرسندی از بکار گیری نیروی بومی و جوان به عنوان سکاندار فرمانداری آباده گفت: مسئول بومی شناخت بیشتر ی نسبت به مسائل شهرستان دارد و دلسوز انه تر امور را پیش می برد .

امام جمعه آباده با اشاره به مغفول ماندن ظرفیت های واقعی شهرستان خاطر نشان کرد: امکانات خوبی در شهرستان وجود دارد که ان شاالله با مدیریت صحیح شود ظرفیت های به القوه فعال شوند تا شاهد شکوفایی شهرستان باشیم .

وی در پایان گفت: امیدواریم مصلحتی که استاندار محترم برای این شهرستان دیده اند، مایه آبادانی و سربلندی و عزت باشد.

قناعتی نیز با ابراز خرسندی از این دیدار منویات ائمه جمعه شهرستان را پشتیبان فرماندار جوان آباده ای دانست و اظهار امیدواری کرد جوانان انقلابی برای یک حرکت جهادی وارد میدان شوند تا مشکلات زندگی مردم بتوانند کمتر کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.