اخبار ویژه

 

🔻امام جمعه آباده در سومین جمعه از ماه مبارک رمضان با مغتنم شمردن شب های قدر، آن را فرصتی برای محاسبه و هدفگذاری زندگی دانست و اظهار داشت: موقعیت ها زود گذر است چه خوب است با سوالات و افکار سانده از خودمان کمی متنبه شویم مثلا اینکه این ماه رمضان چندمین ماه رمضان عمر ماست؟ آیا حضور در مراسم شب های قدر و حتی درک آن چقدر برای زندگی و دوری از گناه من مفید بوده ؟

🔻حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی خراسانی بنیان گذاری سپاه را برگرفته از الهام الهی برشمرد و خاطر نشان کرد: اقدام امام خمینی (ره) در بنیان گذاشتن سپاه پاسداران قطعا چیزی جز الهام الهی نمی تواند باشد.
وی ادامه داد : بحمدلله سپاه یک نهاد مقدس، محبوب و کارآمد است که دستاوردهای آن را در گذشته همگان مشاهده کرده اند و امروز نیز شاهد خدمات بزرگ آن بوده و خواهیم بود.

🔻خطیب جمعه آباده در ادامه به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود: حوزه های علمیه و روحانیت مجموعه مظلومی است که هزاران شبکه با عناوین مختلف برای تخریب جایگاه و چهره آن در بین مردم کار می کند تا جایی که یک بچه خبیث در صحن امام رضا علیه السلام یک روحانی را آن گونه به شهادت می رساند.

🔻وی همچنین گفت: البته گلایه ای هم باید داشت که چرا این موضوع با جدیت تعقیب نشد یا اگر هم شده چرا اطلاع رسانی صورت نگرفته است.

🔻حجت الاسلام موسوی خراسانی مظلومیت تبار روحانیت را از زمان خلفا دانست و یادآور شد: صحیح این است که قبل از اظهار نظر در مورد طلبه ها کمی تحقیق کنیم چرا که آن ها غالبا اهل ریا و گفتن مسایل نیستند. بروید تحقیق کنید طلبه ای که آن گونه در خون خودش می غلتد چقدر حقوق دارد و زندگی خانواده او چگونه اداره می شود؟

🔻امام جمعه آباده با اشاره به ساده زیستی علمای آباده ای شهر آباده گفت: بروید زندگی علمایی همانند مرحوم حاج شیخ عباس فرخی که رحمت و رضوان خدا بر او باد و مرحوم حاج آقای مهندسی بررسی کنید و را ببینید این علما چه شخصیت هایی بوده اند و چه خدماتی به مردم و اسلام انجام داده اند و از نظر مادی چه داشتند؟ حالا اگر کسی علیه روحانیت در این شهر حرفی بزند ، عیب های دیگری دارد.

🔻وی نعمت امروز دین اسلام را مرهون تلاش های روحانیون با نام و گمنامی دانست که با همه توان از مرزهای دین خدا پاسداری کردند و افزود: حوزه های علمیه سربازانی را تربیت می کند تا فرزندان ما را مقابل این تبلیغات و هجمه های ضد دین فرزندان ما آگاه کنند.

🔻خطیب جمعه آباده در پایان به سالروز شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و این واقعه را لکه ننگی برای آمریکایی ها و افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران دانست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.