خطیب نماز عید قربان آباده: نظارت بر بازار شهرستان افزایش یابد / چند نرخی بودن کالاها خوشایند مردم و مرضی خدا نیست

اخبار شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صادقون، نماز عید قربان آباده امسال به امامت حجت الاسلام والمسلمین علی زعیم ، امام جمعه صغاد در محل مسجد جاوع آباده اقامه شد.
حجت الاسلام زعیم برائت از مشرکین در مراسم حج، اشاره کرد و گفت: برائت از مشرکین مراسمی نیست که بعد از انقلاب ساخته شده باشد و ماهیت این مراسم استبداد ستیزی است که منطبق بر دستورات اسلام می باشد؛ چرا که مسلمانان باید در مقابل ظلم دشمنان و مستکبران همیشه غیرت نشان دهند.
وی با اشاره به روز 21 تیرماه، سالروز کشتار بی رحمانه مردان و زنان معترض به قانون کشف حجاب در مسجد گوهرشاد توسط مزدوران رژیم رضاخان نیز گفت: رعایت عفت و حجاب از سوی زنان و دختران جامعه عامل آرامش در جامعه است و امروز پوشیدن چادر یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.

خطیب نماز عید قربان رعایت حجاب و پوشیدگی زنان را مختص دین اسلام ندانست و با اشاره به داستان حضرت مریم در قرآن اظهار داشت: عفت و حیا در فطرت همه زنان است و همین نیز عامل انتخاب پوشش زنان حتی در زمان های طولانی قبل از اسلام بوده است که میتوان به حضرت مریم به عنوان نمونه کامل عفاف و حجاب نام برد.

حجت الاسلام زعیم با تقدیر از زحمات دولت مردمی و عزم دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم ، از مشکل گرانی و چند نرخی بودن برخی کالا ها در شهرستان انتقاد کرد و گفت: مردم ما درک می کنند که مشکلات عدیده ای در سر راه دولت مردمی قرار دارد، اما وضعیت امروز بازار و قیمت های افسارگسیخته و چند نرخی بودن برخی از اقلام بخصوص در شهرستان خوشایند مردم و مرضی خدا هم نیست و از مسئولان شهرستان در خواست نظارت بیشتر می رود.
وی در پایان یاد و خاطره شهدای منا که در مراسم حج سال 1394 به دلیل بی تدبیری رژیم آل سعود به شهادت رسیدند، را نیز گرامی داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.